سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر و نصب وفروش سیستم های حفاظتی ساختمان

نظر

آشنایی با جک پارکینگ

جک پارکینگ یا جک برقی مانند کرکره برقی یکی از ابزار هایی است که در همه پارکینگ ها لازم میباشد..

عدم وجود جک پارکینگ باعث ایجاد مشکل برای ساکنین در زمان ورود و خروج میشود..

نکته مهم قبل از اقدام به خرید جک پارکینگ ونصب آن این است که؛طول و وزن هر لنگه باید متناسب با عرض و وزن در باشد.

لازم به ذکر است که اگر وزن هر لنگه درب تا 350کیلوگرم باشد از جک های سبک وزن و بالای 340کیلو از جک های سنگین تر استفاده میشود.

مقدار تردد روزانه نیز در انتخاب جک پارکینگ بسیار موثراست ،برای تردد های بالای 20واحد بهتراست از جک های درب پارکینگ هیدرولیک استفاده شود؛که با فشار روغن کارمی کنند و در تردد های بالا داغ نمی کنند.

ولی برای تردد های کمتر از 20 واحد میتوان از جک های پارکینگی الکتروموتور استفاده کرد.

در منطقه هایی که قطع برق زیاد است از جک های پارکینگ 24 ولت که قابلیت نصب باتری بکاپ دارند استفاده میشوند؛ که شامل دو عدد باتری 12 ولت که هر کدام 7 امپراست.

نصب قفل برقی روی درب باعث امنیت بیشتراست لذا لازم است از قفل های برقی در نصب جک پارکینگ استفاده شود.

جک های پارکینگ مانند هر نوع سیستم دیگری دارای اجزای تشکیل دهنده گوناگونی هستند.

که شامل ریموت کنترل، قطعات فلزی، چشمی، دو بازو که بر روی درب نصب می شود، مرکز کنترل و چراغ های هشدار دهنده می باشد.

انواع جک های پارکینگ:

1) جک درب پارکینگ الکترومکانیک

2) جک پارکینگ هیدرولیک

تعمیر جک پارکینگ فک درغرب تهران

دربین برند های مطرح جک پارکینگی برند فک یکی از معتبر ترین و به روز ترین برند موجود در جهان است.برند فک بابیش از 50 سال قدمت یکی ازمعتبر ترین برند های جک های پارکینگی در جهان است.

عمده تولیدات جک برقی ریموت دار فک جکهای هیدرولیک صنعتی برای درب های سنگین و تردد بالا می باشد .

تنها مدل جک بازویی الکترومکانیک فک که در بازار کشورمان وجود دارد مدل 412 است.

*تعمیر جک پارکینگ فک مدل 412 در غرب تهران:

اپراتور الکترومکانیک درب اتوماتیک پارکینگی لولایی مدل 412 برند فک بی شک یکی از قدیمی ترین با کیفیت ترین اپراتور های درب های اتوماتیک لولایی نسبت به دیگر اپراتورهای درب های پارکینگی لولایی موجود در بازار است

که چرخ دنده های کاملا استنلس استیل این اپراتور لولایی باعث دوام طولانی قطعات متحرک این محصول می شود

همچنین کاور آلومینیومی و شفت فولادی ضخیم در تردد و دمای بالا استقامت خوبی را از خود نشان می دهد.

اپراتور درب اتوماتیک لولایی 412 مناسب برای تردد 18 مرتبع در ساعت و وزن هر لنگه 300 کیلوگرم می باشد.

اپراتور درب اتوماتیک لولایی 412 دارای قفل دو طرفه می باشد که اگر عرض درب به طول 1?8 متر باشد نیازی به نصب قفل برقی نمی باشدو

اما برای درب های با طول بیش از 1?8 تا 3 متر حتما نیاز به قفل برقی دارند.

جک پارکینگی فک مدل 412 دارای قفل دوطرفه میباشد.

نقاط قوت:

دارای 4 سال گارانتی

چرخ دنده های کاملا استنلس استیل

کاور آلومینیومی روی بازو

شفت فولادی ضخیم

جک پارکینگ فک مدل 412 مجهز به سیستم تشخیص مانع است تا از خسارات احتمالی برخورد درب با اجسام و خودرو جلوگیری کند.

بدنه جک اتوماتیک درب فک 412 کاملا پوشیده بوده و ضد آب و رطوبت و گرد غبار میباشد.

و میتوان این جک را در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کرد.

*نحوه راه اندازی جک پارکینگ فک مدل412 در غرب تهران:

نصب یک سیستم درب بازکن اتوماتیک از چند مرحله مختلف تشکیل می شود که رعایت تمامی اصول فنی و همچنین ظرافت های خاص نصب نیز کمک  می کند تا درب بازکن اتوماتیک به خوبی و با طول عمر بیشتر کار کند و کاربران نیز رضایت داشته باشند.

مشخصات فنی جک پارکینگ فک مدل412:

دارای عملکرد 2 سرعته

موتور 220 ولت

دارای چشمی ایمنی

سیستم تشخیص مانع

ضمانت 4 ساله

ساخت ایتالیا

راهنمای خرید جک پارکینگ:

جک درب پارکینگ وسیله ای است که برای راحتی انسان ها طراحی شده است تا با استفاده از آن، بازکردن درب پارکینگ و درب منزل راحت تر باشد. افراد می توانند با استفاده از ریموت کنترل درب را باز و بسته نمایند که باعث افزایش رفاه و آسایش به ویژه در روزهای سرد و یا بارانی عدم نیاز به ترک خودرو هنگام ورود و خروج که موجب راحتی افراد ساختمان می گردد.

امروزه بیشتر درب های پارکینگ های اماکن عمومی، خصوصی و منزل ها دارای سیستم های اتوماتیک است. یکی از انواع متنوع درب های اتوماتیک، جک پارکینگی می باشد. جک در پارکینگ، برای درب های تک لنگه و دو لنگه (با ابعاد، وزن و ترددهای مختلف) مناسب است.

جک پارکینگ مکانیکی معمولا برای درب های سبک تر و با تردد کمتر استفاده می شود در حالی که جک هیدرولیکی برای درب های سنگین تر و تردد بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

هر چقدر میزان تردد در ساختمانها زیاد باشد می بایست از جک پارکینگ بهتر و قوی تری استفاده نمود.ساختمانی با حداکثر 20 یا 30 واحد تردد خودرو  می تواند از درب های اتوماتیک الکترومکانیک استفاده نماید، اما برای مجتمع های مسکونی یا تجاری با تردد بسیار بالا سیستمهای هیدرولیکی پیشنهاد می شوند. در نوع انتخاب جک پارکینگ باید به موضوعات دیگری مثل عرض درب نیز باید توجه داشت که اگر بالاتر از حد استاندارد بود(دو متر) بود از جکهایی با عرض بندتر استفاده کرد.

دو دسته درب های جک پارکینگ:

1)جک پارکینگی الکترومکانیکی

از این نوع جک بیشتر در مکان های کم رفت و آمد مانند ویلا استفاده میشود وبهتر است بر روی درب هایی که وزن کمتری دارند استفاده بشود.

2)جک پارکینگی هیدرولیکی

از این نوع درب جکی پارکینگ در مکان هایی که تردد و رفت و آمد بالایی دارند مانند منازل و اپارتمان های مجتمع و …. استفاده می شود و بر روی درب هایی که وزن بالایی دارند نصب میگردد.

اجزای ساختار درب جک پارکینگ:

فلاشر

ریموت

قفل برقی

پایه

قفل مکانیکی

میکرو سوییچ

بازو جک و موتور

چراغ های مادون قرمز

عواملی که در  خرید جک پارکینگ موثر هستند:

1)تعداد تردد روزانه

2)مکان و محل نصب

3)شمالی یا جنوبی بودن ساختمان(درب ساختمان)

4)وزن و ابعاد درب پارکینگ

5)داخل باز شو یا بیرون بازشو درب

6)نصب خوب و دقیق

7)بودجه مالی در نظر گرفته شده

مزایای استفاده از جک پارکینگ:

استفاده از فضای مفید پارکینگ جهت پارک خودرو

عدم نیاز به ترک خودرو  هنگام ورود و خروج

تنظیم ارتفاع به میزان دلخواه

قابلیت عملکرد با ریموت کنترل

همسطح شدن جک با زمین در هنگام عدم استفاده و عدم ایجاد فضای مزاحم

جک پارکینگی فادینی Fadini ایتالیا:

جک پارکینگی فادینی (FADINI) محصول کشور ایتالیا می باشد و به عنوان یکی از اولین متخصصین در زمینه درب های اتوماتیک می باشد . جک پارکینگی فادینی دارای تنوع محصولات زیاد است و بر رویانواع درب های مکان های مسکونی، تجاری و سازمانی قابل نصب می باشد. جک پارکینگی فادینی مناسب برای درب های دو لنگه، لولایی پارکینگی است و با پوشش مقاوم و با دوام، مناسب برای کار مداوم می باشد.جک پارکینگی فادینی هیدرولیکی می باشند و غالبا برای دربهایی با تردد بالای 30 مرتبه در ساعت استفاده می گردند.

برخی از مشخصات فنی مشترک جک پارکینگی فادینی:

دارای قابلیت آزاد شدن در مواقع اضطراری است. جک پارکینگ فادینی از براکت های بسیار مستحکم و ضد زنگ طراحی شده است . قدرت جک پارکینگ فادینی در مدل های مختلف حداکثر طول هر لنگه در از 1?8 متر الی 7 متر می تواند باشد. دارای حرکت دو سرعته هستند و قابلیت تردد 80 بار در ساعت را دارند. دارای موتور هیدرولیکی با قابلیت بای پس می باشد. بدنه فلزی قوی این جک باعث شده در شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده باشد

ویژگی های مهم جک الکترومکانیکی برای درب پارکینگ:

جک الکترو ماتیکی  از یک موتور تشکیل شده است که از پوسته (استاتور) و آرمیچر (روتور) . زمانی که به استاتور ولتاژ اعمال می شود  روتور شروع به حرکت می کند.

کل این مجموعه (موتور ، استاتور و روتور) چرخدنده روی روتور ، چرخدنده متصل به شفت مارپیچ مهره روی استوانه و یا مهره متصل به درب داخل یک قاب است که اکثراً از آلیاژهای سخت آلومینیومی ریخته گری شده بر روی آن قرار می گیرد. به این مجموعه جک الکترومکانیکی و یا بازوی برقی برای درب لولایی گفته می شود.

جک های الکترو مکانیکی برای وزن های مختلف هر لنگه در ب  از  100 کیلوگرم الی 500 کیلوگرم تولید شده است.

جکهای الکترومکانیکی جهت درب های لولایی همراه سنسور تشخیص مانع ، فلشر ، ریموت و آنتن جک های اکترومکانیکی تابا شامل امکانت منحصر بفرد زیر می باشند.

جکهای الکترومکانیکی جهت درب های لولایی همراه سنسور تشخیص مانع ، فلشر ، ریموت و آنتن جک های اکترومکانیکی تابا شامل امکانت منحصر بفرد زیر می باشند. 

برای درب های سبک،باتردد پایین و با عرض کم استفاده می شود(ساختمان های مسکونی با تعداد واحد پایین)وبه وسیله ی نیروی مکانیکی و چرخ دنده کار می کند.

این نوع جک ها در مجمتع های مسکونی و اداری با تعداد واحد های کمتر از 50 واحد بسیار پراستفاده می باشند. با توجه به درخواست زیاد برای این نوع جک ها شرکت های داخلی نیز اقدام به تولید اینگونه جک ها می کنند تا در این زمینه رقیبی برای سایر برندهای مطرح خارجی باشند.این جک پارکینگی به وسیله چرخ دنده و گیربکس صورت می گیرد و به طور واضح مکانیزم عملکرد این محصولات بر اساس مکانیک و برق می باشد. جک درب پارکینگ الکترومکانیکی از نظر ولتاژ به دو نوع 24 و 220 ولت تقسیم می شود.

جکهای درب پارکینگ الکترو مکانیک  همان سیستم گیربکس مکانیکی است که حرکت چرخشی را به حرکت خطی تبدیل می کند. مکانیزم حرکت این جک ها رتو و چرخ دنده میباشد. رتور که داخل استاتور قرار دارد با خاصیت مغناطیسی حرکت میکند و چرخ دنده را  میچرخاند .چرخ دنده نیز هم که به شفت گیربکس متصل است حرکت چرخشی را به میل ماردان منتقل میکند و ان را میچرخاند.میل ماردان هم مانند یک پیچ بزرگ عمل میکند و مهره ماردان را که ان هم مانند یک مهره بزرگ ولی ثابت , بدون چرخش است را به جلو و عقب میراند .شفت استیل جک نیز که متصل به مهره ماردان است با عقب و جلو رفتن مهره ماردان روی ماردان حرکت کرده و درب را باز و بسته میکند.

معرفی قابلیت های فنی جک الکترومکانیکی (برقی) سوزوکی SZ-600

درب کنترلی سوزوکی SZ-600 توانایی جابجایی درب هایی با عرض 2.5 متر و وزنی بالغ بر 400 کیلو گرم برای هر لنگه درب را دارد. این جک برقی SUZUKI دارای خروجی برای قفل برقی فلاشر و چراغهای پارکینگ میباشد. از دیگر توانایی های فنی جک 600 سوزوکی باید گفت این جک با امکان برنامه ریزی زمانی مجزا برای هر لنگه درب و داشتن مدار الکترونیکی کاملا هوشمند، از طرفی  با استفاده از بلبرینگ ساخت ژاپن، عملکرد بسیار نرم و بدون صدا دارد .

خلاصه قابلیت های فنی

مدار الکترونیکی کاملا هوشمند

قابلیت برنامه ریزی اتوماتیک

با امکان برنامه ریزی زمانی مجزا برای هر لنگه درب

قابلیت تنظیم قدرت و سرعت اولیه و ثانیه

دارای خروجی برای قفل برقی فلاشر و چراغهای پارکینک

با قابلیت نصب چشمی محافظ

قابلیت ذخیره سازی تا90 ریموت

جک بازویی لایف

جک بازویی لایف ایتالیا جزء معروف ترین، پرسابقه ترین و پر قدرت ترین جک های پارکینگی موجود در بازار ایران است که طرفداران زیادی دارد. این کمپانی بزرگ ایتالیایی فعالیت خود را از سال 1972 آغاز کرده است و امروزه با ترکیب تکنولوژی، تجربه، بکارگیری نیروهای متخصص، عشق و مسئولیت پذیری به کار به سمت هدف و شعار والای خود «تبدیل شدن به یک برند جهانی در صنعت» حرکت کرده و محصولات خود در زمینه اتوماسیون پارکینگ و صنعتی را به سراسر جهان صادر می کند.

جک درب اتوماتیک پارکینگی لایف مدل اپتیمو یونی 3 جزو بهترین برندهای موجود در بازار می باشد.

اکثر شرکتهای تولید کننده سیستمهای حفاظتی و دربهای اتوماتیک در کشور ایتالیا واقع هستند.

کمپانی های ایتالیایی همیشه بهترین کیفیت را در طراحی و تولید محصولات خود داشته اند.

از جمله شرکتهای با سابقه ایتالیایی کمپانی لایف بوده که از حدود 45 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون به یکی از پیشتازان تولید سیستم های حفاظتی تبدیل شده است.

 

محصولات این کمپانی همانند دیگر برندهای ایتالیایی به کشورمان وارد شده و توانسته اند همواره بعنوان دستگاه هایی با کیفیت و مجهز خود را در بازار ایران معرفی کنند.

جک درب پارکینگ لایف مدل یونی 3یکی از موفق ترین و با کیفیت ترین تولیدات کمپانی لایف بوده و از آنجایی که دارای قدرت و کارایی بالایی است، در بازار بعنوان محصولی کاملا متفاوت شناخته میشود.

این محصول نسبت به سایر جکهای بازویی از ظاهری شکیل برخوردار بوده و زیبایی خاصی دارد.

نکته قابل توجه در مورد درب پارکینگی دولنگه لایف اپتیمو 3، ماردونی بودن آن بوده که سبب شده نسبت به سایر جکهای متداول بازار در شرایط محیطی مختلف مقاومت بیشتری داشته باشد.

این مدل یکی از بهترین مدل هایی تولید شده از برند لایف است. جک لایف در خاور میانه تنها یک نمایندگی دارد،گروه فنی مهندسی ایرانمهر با توجه به سابقه کاری و نصب و طراحی های مختلف در سالیان اخیر سیستم های پارکینگی جک لایف را به صورت عمده و تکی کلیه ی قطعات جک پارکنگی لایف را برای شما عزیزان فراهم می آورد.

ما در گروه فنی مهندسی ایرانمهر میکوشیم  تا بهترین و کم هزینه ترین تعمیرات جک پارکینگی لایف را برای شکت عزیزان فراهم آوریم.

تکنسین های گروه فنی مهندسی ایرانمهر با توجه به سابقه ی کاری بالا و داشتن تخصص کافی در زمینه ی تعمیر جک پارکینگی لایف در هر ساعتی از شبانه روز آماده ی ارایه خدمات به شما عزیزان هستن.

تعمیر جک پارکینگی لایف در تعمیر گاه رسمی ایرانمهر با توجه قطعات مورد نیاز جک پارکینگ لایف و تعمیر جک پارکینگ در مدل های دیگر در اسرع وقت برای شما

مشتریان عزیز انجام میگیرد.

تعمیر جک پارکینگ فک:

شرکت فک یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین تولیدکنندگان جک پارکینگی در جهان می باشد که محصولات خود را به کشورهای مختلفی از جمله ایران صادر می نماید. مقر این شرکت در ایتالیا می باشد و تمامی محصولات این شرکت نیز در ایتالیا بسته بندی می شوند. جک پارکینگی فک ازدوام بالایی برخوردار است و در شرایط آب و هوایی سخت از -20 درجه سانتی گراد تا +55 درجه سانتی گراد مقاوم است و قابل استفاده می باشد. همچنین از مزایای جک پارکینگی فک بی صدا بودن آن است. از آنجاییکه تخصص شرکت فک در تولید جک پارکینگی الکتروهیدرولیک می باشد، این محصولات را می توان با کیفیت بسیار خوب و قدرت بالا تهیه نمود. اما این شرکت در جهت تکمیل تولیدات خود و حفظ رضایت مشتریان، اقدام به تولید جک پارکینگی الکترومکانیکی برای انواع درب های سبک و کم تردد کرده است که قیمت پایین تر اما دوام بالایی دارند

جک پارکینگ فک  با کاور آلومینیومی اضافه و شفت فولادی ضخیم در تردد ها و دمای بالا استقامت خوبی را از خود نشان می دهد در جک برقی FAAC 412 اهمیت طراحی در کارایی بسیار نرم و بی سروصدا و دوام آن در تمام شرایط جوی بوده است. پیشنهاد ما در ساختمان های پر تردد تا 30 واحد بکارگیری جک پارکینگی فک مدل 412 است.

مشخصات جک درب پارکینگ Faac 412:

مناسب درب به عرض هر لنگه حداکثر 3 متر

مناسب درب به وزن هر لنگه حداکثر 350 کیلوگرم

تعداد تردد 18 مرتبه در ساعت

میل ماردن از جنس استنلس و چرخ دنده های فلزی

دارای سیستم خلاص کن

 

مشخصات فنی جک برقی فک 412:

جریان مصرفی 1.5 A

سرعت حرکت 1.2 cm/s

وزن بازو 6.5 kg

ضریت مقاومت در شرایط جوی IP44

.

این جک بازویی یک سیستم الکترومکانیک است که بکمک یک موتور الکتریکی و گیربکس حداکثر گشتاور 3500 نیوتن تولید می کند. اگرچه این گشتاور توانایی باز و بسته نمودن درب پارکینگی با وزن هر لنگه 350 کیلوگرم ( دولنگه 700 کیلوگرم ) را داراست ولی با توجه به کورس حرکتی کم 290 میلیمتری فک 412، عملاً امکان نصب این جک را بر روی درب های بزرگ پارکینگ و همچین دربهای تک لنگه پارکینگ را نداریم. حداکثر عرض مجاز هر لنگه درب 180 سانتیمتر ( دولنگه 360 سانتیمتر ) و حداکثر زاویه بازشو جک فک 110 درجه اعلام شده است البته رسیدن به بازشو 110 درجه در این جک پارکینگی اندکی دشوار است ولی زاویه بازشو 95-100 درجه به راحتی امکانپذیر خواهد بود. حداکثر تردد این جک برقی پارکینگ 20 مرتبه در ساعت اعلام شده و برای یک آپارتمان مسکونی با حداکثر 20 عدد پارکینگ مناسب می باشد.

همچنین جک پارکینگی  فک مدل 412 مجهز به سیستم تشخیص مانع است تا از خسارات احتمالی برخورد درب با اجسام و خودرو جلوگیری کند. جک درب پارکینگ فک 412 می تواند درب های سنگین و نیمه سنگین 3.5 متری با وزن350 کیلوگرم را به راحتی حرکت بدهد تا قدرتی قابل توجه را در نوع خود ارئه بدهد. این جک برقی با مدار فرمان MPS425 عرضه می شود که البته امکانات متوسطی را از این جهت به کاربران عرضه می کند.
بدنه جک اتوماتیک درب فک 412 کاملا پوشیده بوده و ضد آب و رطوبت و گرد غبار میباشد و میتوان این جک را در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کرد. حداکثر توان جابجایی جک فک 350 کیلو گرم برای هر لنگه میباشد و توانایی جابجایی درب هایی به عرض 3.5 متر برای هر لنگه را دارد.
سیستم توقف در برابر مانع در جک برقی مدل faac 412  به گونه ای طراحی شده تا اگر در زمان باز شدن یا بسته شدن درب ها مانعی در مسیر باشد به صورت اتوماتیک عملیات ترمز گیری انجام شود. قابل توجه است جک فک 412 نیازی به سرویس و روغن کاری ندارد.
چرخ دنده های برگشت ناپذیر وهمچنین هرزگرد داخل گیربکس در تعامل با هم از آسیب های احتمالی به گیربکس تا حدی زیادی جلوگیری می کنند.
سیستم خلاص کن به دلیل نحوه قرار گیری ونحوه عمل از رقبای خود عملکرد کاملأ بهتری دارد.

از وب سایت رسمی ما دیدن فرمایید:

www.iranmehr.compay